Podmínky sbírky
PRAVIDLA SBÍRKY – PŘÍSPĚVEK NA REKONSTRUKCI KOSTELA ČCE OLOMOUC
Farní sbor Českobratrské církve evangelické v Olomouci, IČ: 45238367, se sídlem Blahoslavova 916/1, 779 00 Olomouc, zapsaný ve veřejném rejstříku evidovaných církevních právnických osob, je provozovatelem sbírky na rekonstrukci svého kostela a správcem webových stránek www.eshop.kostelnanaplavce.cz (dále jen „Provozovatel“).
Tato pravidla sbírky (dále jen „Pravidla“) upravují vztahy mezi Provozovatelem a osobou, která má zájem přispět na opravu kostela ČCE v Olomouci (dále jen „Přispěvatel“) prostřednictvím objednávky uskutečněné na www.eshop.kostelnanaplavce.cz.
Potvrzením objednávky Přispěvatel stvrzuje seznámení se s Pravidly a souhlas s nimi.
I. Úvodní ustanovení
Příspěvek na rekonstrukci kostela
Uskutečněním objednávky na www.eshop.kostelnanaplavce.cz Přispěvatel přispívá na opravu kostela ČCE v Olomouci. Přispěvatel má možnost zvolit si dar s elektronickým certifikátem nebo bez něj. Výše příspěvku odpovídá částce uvedené při objednávce.
Okamžikem potvrzení objednávky je mezi Přispěvatelem a Provozovatelem uzavřena smlouva o poskytnutí příspěvku. Na základě této smlouvy má Přispěvatel povinnost poskytnout příspěvek.
Provozovatel má povinnost zaslat objednaný elektronický certifikát na e-mailovou adresu zadanou Přispěvatelem v průběhu objednávky (v případě volby daru s certifikátem) a poskytnutý příspěvek využít za účelem rekontrukce kostela ČCE v Olomouci. Provozovatel může použít finanční prostředky plynoucí z této sbírky, dle jeho vlastní poutřeby. Další práva a povinnosti Přispěvatele a Provozovatele stanoví další články tohoto dokumentu.
II. Objednání a dodací podmínky elektronického certifikátu
Objednávka elektronického certifikátu
Při objednání elektronického certifikátu na www.eshop.kostelnanaplavce.cz Přispěvatel vloží vybraný certifikát do košíku a pokračuje v objednávce, v rámci které vyplní údaje nezbytné pro vystavení potvrzení o daru a pro vyřízení objednávky ze strany Provozovatele.
Přispěvatel může platit pomocí platební karty nebo bankovním převodem. V případě platby bankovním převodem musí být částka na účtu Provozovatele identifikovatelná pod variabilním symbolem, který se generuje v objednávce a je zaslán Přispěvateli v potvrzení objednávky.
Provozovatel potvrdí objednávku odesláním e-mailu s rekapitulací na e-mailovou adresu Přispěvatele zadanou v objednávce.
Po úspěšné platbě je vygenerován certifikát ve formátu PDF, který je uložen na serveru Provozovatele. Certifikát je odeslán Přispěvateli po přijetí platby Provozovatelem; a to zpravidla do 7 dní od přijetí platby. Přispěvatel obdrží samostatný e-mail s elektronickým certifikátem ve formátu PDF v příloze.
III. Potvrzení o daru
Provozovatel zašle potvrzení o daru Přispěvateli ve formátu PDF na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce, na vyžádání přispěvatele. Potvrzení o daru je zasíláno v lednu následujícího roku každému Přispěvateli, který poskytl potřebné údaje a splnil podmínky dle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů.
Poskytnutí příspěvku do sbírky prostřednictvím objednávky na [www.kostelnanaplavce.cz](https://www.eshop.kostelnanaplavce.cz) umožňuje Přispěvateli odečíst si dar od základu daně za předpokladu, že jsou splněny podmínky zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů.
Podmínky pro odečet daru od základu daně:
- Fyzické osoby (včetně zaměstnanců): Od základu daně lze odečíst hodnotu darů, pokud úhrnná hodnota darů ve zdaňovacím období (kalendářní rok) přesáhne 2 % ze základu daně, nebo činí alespoň 1 000 Kč. V úhrnu lze odečíst nejvýše 15 % ze základu daně.
- Právnické osoby: Od základu daně lze odečíst hodnotu darů, pokud hodnota daru činí alespoň 2 000 Kč. V úhrnu lze odečíst nejvýše 10 % z již sníženého základu daně.
Přispěvatel má možnost vyžádat si potvrzení o daru zpětně, pokud jednoznačně doloží svůj příspěvek prostřednictvím www.e-shop.kostelnanaplavce.cz.
IV. Reklamace
Provozovatel vyřizuje reklamace týkající se nezaslání elektronických certifikátů z důvodu chybně zadané e-mailové adresy. Přispěvatel může požádat o opětovné zaslání na správnou adresu. Chyby v textu zadaném Přispěvatelem reklamovat nelze.
V případě reklamace je Přispěvatel povinen informovat Provozovatele bez zbytečného odkladu e-mailem na adresu: info@kostelnanaplavce.cz. V e-mailu je nutné uvést identifikační údaje objednávky, případně číslo bankovního účtu Přispěvatele v případě platby bankovním převodem a neuvedení správného variabilního symbolu.
V. Ochrana osobních údajů
Provozovatel nakládá s osobními údaji Přispěvatele v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, a nařízením EU 2016/679 (GDPR).
Účely zpracování osobních údajů:
- Vyřízení objednávky a evidence příspěvků,
- Plnění právních povinností Provozovatele,
- Informování o dalších aktivitách farního sboru a možnostech podpory.
Osobní údaje jsou uchovávány po dobu:
- trvání smluvního vztahu (poskytnutí příspěvku),
- doby stanovené právními předpisy (zejména zákonem o účetnictví),
- maximálně 3 roky od posledního kontaktu, pokud Přispěvatel dříve nepožádá o výmaz údajů.
Přispěvatel má právo požadovat:
- informaci o zpracování svých osobních údajů,
- opravu nebo výmaz svých údajů,
- omezení zpracování nebo vznést námitku,
- přenositelnost údajů k jinému správci,
- podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Kontaktní údaje Provozovatele pro dotazy ke zpracování osobních údajů: info@kostelnanaplavce.cz
VI. Závěrečná ustanovení
Tato Pravidla jsou zveřejněna na internetových stránkách www.eshop.kostelnanaplavce.cz.
Provozovatel je oprávněn Pravidla měnit a doplňovat. Pro Přispěvatele i Provozovatele jsou závazná Pravidla ve znění zveřejněném v okamžiku objednávky.
Mimosoudní řešení sporů
1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.