Děkujeme Vám za Váš příspěvek!

Podmínky sbírky

PRAVIDLA SBÍRKY – PŘÍSPĚVEK NA REKONSTRUKCI KOSTELA ČCE OLOMOUC

Farní sbor Českobratrské církve evangelické v Olomouci, IČ: 45238367, se sídlem Blahoslavova 916/1, 779 00 Olomouc, zapsaný ve veřejném rejstříku evidovaných církevních právnických osob, je provozovatelem sbírky na rekonstrukci svého kostela a správcem webových stránek www.eshop.kostelnanaplavce.cz (dále jen „Provozovatel“).

Tato pravidla sbírky (dále jen „Pravidla“) upravují vztahy mezi Provozovatelem a osobou, která má zájem přispět na opravu kostela ČCE v Olomouci (dále jen „Přispěvatel“) prostřednictvím objednávky uskutečněné na www.eshop.kostelnanaplavce.cz.

Potvrzením objednávky Přispěvatel stvrzuje seznámení se s Pravidly a souhlas s nimi.

I. Úvodní ustanovení

 

Příspěvek na rekonstrukci kostela

Uskutečněním objednávky na www.eshop.kostelnanaplavce.cz Přispěvatel přispívá na opravu kostela ČCE v Olomouci. Přispěvatel má možnost zvolit si dar s elektronickým certifikátem nebo bez něj. Výše příspěvku odpovídá částce uvedené při objednávce.

Okamžikem potvrzení objednávky je mezi Přispěvatelem a Provozovatelem uzavřena smlouva o poskytnutí příspěvku. Na základě této smlouvy má Přispěvatel povinnost poskytnout příspěvek.

Provozovatel má povinnost zaslat objednaný elektronický certifikát na e-mailovou adresu zadanou Přispěvatelem v průběhu objednávky (v případě volby daru s certifikátem) a poskytnutý příspěvek využít za účelem rekontrukce kostela ČCE v Olomouci. Provozovatel může použít finanční prostředky plynoucí z této sbírky, dle jeho vlastní poutřeby. Další práva a povinnosti Přispěvatele a Provozovatele stanoví další články tohoto dokumentu.

II. Objednání a dodací podmínky elektronického certifikátu

Objednávka elektronického certifikátu

Při objednání elektronického certifikátu na www.eshop.kostelnanaplavce.cz Přispěvatel vloží vybraný certifikát do košíku a pokračuje v objednávce, v rámci které vyplní údaje nezbytné pro vystavení potvrzení o daru a pro vyřízení objednávky ze strany Provozovatele.

Přispěvatel může platit pomocí platební karty nebo bankovním převodem. V případě platby bankovním převodem musí být částka na účtu Provozovatele identifikovatelná pod variabilním symbolem, který se generuje v objednávce a je zaslán Přispěvateli v potvrzení objednávky.

Provozovatel potvrdí objednávku odesláním e-mailu s rekapitulací na e-mailovou adresu Přispěvatele zadanou v objednávce.

Po úspěšné platbě je vygenerován certifikát ve formátu PDF, který je uložen na serveru Provozovatele. Certifikát je odeslán Přispěvateli po přijetí platby Provozovatelem; a to zpravidla do 7 dní od přijetí platby. Přispěvatel obdrží samostatný e-mail s elektronickým certifikátem ve formátu PDF v příloze.

III. Potvrzení o daru

Provozovatel zašle potvrzení o daru Přispěvateli ve formátu PDF na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce, na vyžádání přispěvatele. Potvrzení o daru je zasíláno v lednu následujícího roku každému Přispěvateli, který poskytl potřebné údaje a splnil podmínky dle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů.

Poskytnutí příspěvku do sbírky prostřednictvím objednávky na [www.kostelnanaplavce.cz](https://www.eshop.kostelnanaplavce.cz) umožňuje Přispěvateli odečíst si dar od základu daně za předpokladu, že jsou splněny podmínky zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů.

Podmínky pro odečet daru od základu daně:

  • Fyzické osoby (včetně zaměstnanců): Od základu daně lze odečíst hodnotu darů, pokud úhrnná hodnota darů ve zdaňovacím období (kalendářní rok) přesáhne 2 % ze základu daně, nebo činí alespoň 1 000 Kč. V úhrnu lze odečíst nejvýše 15 % ze základu daně.
  • Právnické osoby: Od základu daně lze odečíst hodnotu darů, pokud hodnota daru činí alespoň 2 000 Kč. V úhrnu lze odečíst nejvýše 10 % z již sníženého základu daně.

Přispěvatel má možnost vyžádat si potvrzení o daru zpětně, pokud jednoznačně doloží svůj příspěvek prostřednictvím www.e-shop.kostelnanaplavce.cz.

IV. Reklamace

Provozovatel vyřizuje reklamace týkající se nezaslání elektronických certifikátů z důvodu chybně zadané e-mailové adresy. Přispěvatel může požádat o opětovné zaslání na správnou adresu. Chyby v textu zadaném Přispěvatelem reklamovat nelze.

V případě reklamace je Přispěvatel povinen informovat Provozovatele bez zbytečného odkladu e-mailem na adresu: info@kostelnanaplavce.cz. V e-mailu je nutné uvést identifikační údaje objednávky, případně číslo bankovního účtu Přispěvatele v případě platby bankovním převodem a neuvedení správného variabilního symbolu.

V. Ochrana osobních údajů

Provozovatel nakládá s osobními údaji Přispěvatele v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, a nařízením EU 2016/679 (GDPR).

Účely zpracování osobních údajů:

  • Vyřízení objednávky a evidence příspěvků,
  • Plnění právních povinností Provozovatele,
  • Informování o dalších aktivitách farního sboru a možnostech podpory.

Osobní údaje jsou uchovávány po dobu:

  • trvání smluvního vztahu (poskytnutí příspěvku),
  • doby stanovené právními předpisy (zejména zákonem o účetnictví),
  • maximálně 3 roky od posledního kontaktu, pokud Přispěvatel dříve nepožádá o výmaz údajů.

Přispěvatel má právo požadovat:

  • informaci o zpracování svých osobních údajů,
  • opravu nebo výmaz svých údajů,
  • omezení zpracování nebo vznést námitku,
  • přenositelnost údajů k jinému správci,
  • podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Kontaktní údaje Provozovatele pro dotazy ke zpracování osobních údajů: info@kostelnanaplavce.cz

VI. Závěrečná ustanovení

Tato Pravidla jsou zveřejněna na internetových stránkách www.eshop.kostelnanaplavce.cz.

Provozovatel je oprávněn Pravidla měnit a doplňovat. Pro Přispěvatele i Provozovatele jsou závazná Pravidla ve znění zveřejněném v okamžiku objednávky.

Mimosoudní řešení sporů
1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz  je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.